Friday 29 April 2011

TERIMA KASIH ALLAH...........

Ya Allah...
Ya Rabbi...
Ya Razzak...

Ku harap padaMu Tuhan
Diwaktu aku lalai ingatkanlah aku
Ketika aku beramal ikhlaskan hatiku
Agar amalan ku diterimaMu

ya Allah

Dimasa aku diuji
Kuatkan jiwaku agar aku sabar
Menerima ujian itu  
Agar iman ku tidak terkorban
Diwaktu aku senang jangan lalaikan aku
Agar aku bersyukur
Masukkan kedalam hatiku cinta takut padaMu
Supaya ku tak cinta dan takut selainMu

Allah Ya Allah...
ya Rabbi Sallimna...

Dimasa aku diuji
Kuatkan jiwaku agar aku sabar
Menerima ujian itu
Agar iman ku tidak terkorban
Hiburkanlah hatiku selalu
Dengan mengingatiMu Tuhan

Engkau sangat aku perlu
Jangan tinggalkan aku
Engkau adalah hidup matiku
Jangan biarkan aku
Pimpinlah aku selalu
Agar hidup mati ku mendapat keredhaanMu

No comments:

Post a Comment